De eerste dagen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van bootje0307 - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van bootje0307 - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Bo reijnen

13 November 2015 | Vietnam, Hanoi

Daar sta je dan op Schiphol op weg naar een mooie reis en dan krijg je het bericht dat je een papiertje moest uitprinten om Vietnam in te komen. Na een hoop leeswerk was het geen probleem en kon ik gewoon het vliegtuig in. Na 11 uur kom je in China aan en daar wordt je verteld dat je dat papiertje echt nodig hebt, maar de mensen waren zo aardig het voor me uit te printen. Geen problemen meer dus, rot je aankomt in Hanoi en je geen pasfoto hebt, maar met een paar dollar is dat gelukkig opeens geen probleem meer. Dan wacht er een busje op je km je naar het hostel te brengen, maar kan je die niet vinden en een taxi chauffeur zegt tegen je dat je gewoon met hem kan meegaan en dat je t bij je hostel gewoon kan regelen... Dat was god zij dank ook nog eens zo... Dit waren de eerste 18 uur van mijn reis dus begon al lekker spannend! In het vliegtuig kwam ik een jongen tegen die ook naar Hanoi ging en ook nog eens in hetzelfde hostel sliep, dus ik heb al een reis maatje gevonden voor de eerst dagen. Nadat we gisteren vrij snel dronken werden gezien we al 24 uur onderweg waren gingen we rond 12 uur slapen. We waren beide vroeg uit de veren en en zijn lekker gaan sightseeen hanoi ook weer gezien. Nadat we vanavond met wat mensen streetfood zijn gaan eten gaan we morgen naar halong bay om daar de mooie natuur te gaan bekijken en stiekem ook nog een drankje mee te pikken! Ik gooi foto's op facebook dus die kan je ddaar zienzien!
Kusjes Bo