Het wereldwonder van Vietnam - Reisverslag uit Ðảo Cát Bà, Vietnam van bootje0307 - WaarBenJij.nu Het wereldwonder van Vietnam - Reisverslag uit Ðảo Cát Bà, Vietnam van bootje0307 - WaarBenJij.nu

Het wereldwonder van Vietnam

Door: Bo Reijnen

17 November 2015 | Vietnam, Ðảo Cát Bà

Normaal zal ik niet zo snel achter elkaar een stukje schrijven, maar ik ben nu op de mooiste plek op aarde geweest dus dat vond ik wel een verhaaltje waard. Na 2 dagen Hanoi hadden de boer en ik besloten dat we naar Halong Bay gingen met ons hostel, de castaways trip. We moesten belachelijk vroeg op(5:30) en waren die nacht onverwachts toch iets te laat en iets te dronken naar bed gegaan. Dus met een lichte kater gingen we de bus in om 5 uur later op een eiland aan te komen. Eenmaal aangekomen was ik in een paradijs beland. Echte witte stranden met een paar hutjes erop voledig weg van de rest van de wereld. En daar zaten we dan 3 dagen met ongeveer 20 man. De eerste dag heb ik heerlijk gewakeboard en daarna hadden we een feest op paradijs eiland. De volgende dag hadden we een boot tocht door Halong Bay, waar het feest al vroeg begon aangezien we om 11 uur 's ochtends alweer aan het bier zaten. Halong bay is een van de mooiste plekken op aarde (zoek maar een foto op google en zelfs dan is het nog niet zo indrukwekkend als in het echt). Vanuit de boot gingen we 2 uur kayakken door grotten en langs de bergen. Toen we om 5 uur terug kwamen was iedereen al lichtelijk aangeschoten en hadden we weer een feestje op het eiland. De derde dag was in het teken van relaxen en een kleurtje krijgen. Nu ben ik weer terug in Hanoi en ga ik morgen waarschijnlijk naar Sapa om rijstvelden te bekijken en bij locals te gaan slapen.
Ik zal weer wat foto's van Halong Bay op facebook gooien.

Xxx
Bo

• 17 November 2015 - 18:32

Arie R:

Wordt er jaloers van. Fijn dat je het zo naar je zin hebt.

• 17 November 2015 - 18:37

Yvonne:

Ben blij dat je zo gezond bezig bent ! Have fun